Додаток для замовлення таксі з’явився у Чернігові

Сьогодні в Чернігові презентували додаток для замовлення таксі HOPIN TAXI. Про самостійний вибір авто та водія, відстежування  руху таксі на карті та інші можливості Ініціа записала зі слів маркетинг-директора сервісу в Україні Вадима Юрика.       

Які можливості додатка?

Уся комунікація відбувається через додаток. Не потрібно дзвонити, чекати на відповідь диспетчера.

Карта показує найближчі вільні авто та час очікування. Можна переглянути фото машини, рейтинг водія, обрати авто за додатковими фільтрами (місце для перевезення інвалідних візків, наявність дитячого сидіння, можливість перевезення тварини).

Після замовлення таксі можна відслідковувати його переміщення, відстань, яка залишилася автомобілю до прибуття.

З допомогою GPS додаток визначає місцезнаходження, відтак точна адреса неважлива.

Водій не може зателефонувати до клієнта. Але може зателефонувати пасажир, якщо виникає на це потреба. Додаток має чат для спілкування з водієм. Якщо ви не встигаєте вийти, можете про це написати й попросити зачекати.

Мова додатку – українська. Але також можна обрати іноземну мову.

Середній час очікування

У Чернігові ми стартуємо з 60 авто. Середній час очікування 3-4 хвилини. Можна зробити замовлення на певний час за 24 години до поїздки.

Вартість та оплата

Оплата або готівкою, або карткою. Як вам зручно, обираєте під час замовлення.

Посадка – 20 гривень. Мінімальна ціна 30 грн (туди автоматично закладено 2 кілометри). 1 км – 5 грн містом. 7 грн, якщо за містом.

1 хвилина очікування – 75 копійок.  Наприклад, потрапляння до заторів. Або вам потрібно заїхати ще в магазин. Фіксованих цін немає. Усе працює через лічильник.

У додатку можна визначити орієнтовану вартість замовлення.

Завдяки додатку клієнт має інформацію про пройдену дистанцію та може перевірити правильність остаточної вартості замовлення.

Система оцінок водіїв та клієнтів

Водія можна оцінити після поїздки. Якщо занадто часто оцінюють недобре, то для нас це є сигналом.  Система оцінок дозволяє відслідковувати якість роботи водія і, у разі якихось проблем, дати йому можливість або покращитися, або перевести його до списку очікування, або заблокувати.

Але так само водій  може оцінити клієнта. Якщо з клієнтом постійно є якась біда, то він може потрапити до так званого «чорного списку» водіїв.

Якщо пасажир оцінить водія у 0 або навпаки, то програма перестає показувати водію цього клієнта, а клієнтові – водія. Буває, що люди дійсно не зійшлися характером і добре було б уникнути подальших неприємних ситуацій.

Плани

Плануємо розширитися до 150-200 авто. Маємо в планах 30 тисяч замовлень на місяць і гадаємо, що ці числа реальні. Намагаємося працювати з відносно новими авто, не більше 10 років вжитку. З вітчизняними автомобілями ми не працюємо.

Додаток НOPIN TAXI з’явився у 2012 році в Словаччині. Нині працює також у Чехії, Словенії та Україні. З 2016 року – в Києві, відтепер – Чернігів. Чернігів обрали найперше тому, що тут подібного сервісу немає.

Завантажити додаток можна через App Store, Google play, Windows Store. Його вага – 2 мб.

Завантажити